سفارش تبلیغ
صبا ویژن

arshammehreiranian

تابلو روان

امروزه تبلیغات برای راه اندازی کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است و روز به روز وسایل تبلیغاتی مدرن تری به بازار مصرف عرضه می شود.
تابلو روان LED یکی از ابزار پرکاربرد و مدرن در زمینه تبلیغات است و در اکثر خیابانها می توان به راحتی برای جلب نظر مشتریان از آنها استفاده کرد.
این تابلوها به راحتی به کامپیوتر متصل شده و میتوان با نرم افزارهایی نظیر POWER LED آنها را برنامه ریزی کرد و افکت های جالبی بر روی آنها گذاشت برنامه ریزی آنها به نحوی است که در حافظه داخلی یا در حافظه جانبی بسته به ساختار آنها این افکت ها و نوشته ها را وارد کرده و پس از نصب در محل تابلو با متصل کردن منبع تغذیه آنها به برق آنها را نمایش داد.
از جمله مزایای تابلو های روان می توان به موارد زیر اشاره کرد
-نور خیره کننده بخاطر استفاده از LED
-دارای رنگهای متنوع LED
-قابلیت ساخت در ابعاد گوناگون
-مقاومت در شرایط آب و هوایی و عمر بالا


 

تابلو روان

برای وارد شدن به قستمهای مختلف سایت  روی کلمات کلیدی زیر کلیک نمایید.

کرکره برقی, آموزش نصب کرکره برقی, نصب کرکره برقی, فروش کرکره برقی, دوربین مداربسته, آموزش نصب دوربین مداربسته, نصب دوربین مداربسته, فروش دوربین مداربسته, درب اتوماتیک, آموزش نصب درب اتوماتیک, نصب درب اتوماتیک, فروش درب اتوماتیک, سانترال, آموزش نصب سانترال, نصب سانترال, فروش سانترال, دزدگیر و آیفون تصویری, آموزش نصب دزدگیر و آیفون تصویری, نصب دزدگیر و آیفون تصویری, فروش دزدگیر و آیفون تصویری, کولر گازی, آموزش نصب کولر گازی, نصب کولر گازی, فروش کولر گازی, تابلو روان, آموزش نصب تابلو روان, نصب تابلو روان, فروش تابلو روان